Şimdi bizim yeni yıl kararları arkamızda nihayet olduğunu, 2014 modası için sabırsızlanıyoruz çok şey var. Rahatlık şık gibi platform ayakkabılar üzerinden içeri zarafeti.
Aslında ise, mağaza daha ince, daha geleneksel moda yetişen mükemmel bir klasik olmaya 2.014 vaat birkaç sürpriz olma olasılığı vardır. Yeni renk-mor-tamamlar neredeyse her cilt. Erkekler için bazı kolay giyen klasikleri-çömez gömlek modelleri, kadınlar için pantolon, ve herkes-olacak ribaund devam için takım elbise kırpılmış. İşte moda şaşırtıcı dostu yakın gelecekte bir bakalım.
Çizgili takım elbise ve gündüz için çorap ve smokin ve gece giymek gibi payetler için “evet” deyin: Elegance geri, ama kolay bir çok modern anlamda. Sert gelenekçiler smokin pantolon basıldığında çift altında sandalet görünce yalakalık olabilir, ancak İnce düz sandaletler, bir gece elbisesi bir genç dokunuş katacak. Beyler, bağları patlak ve seçeneği değil onları giyiyor gereksinimi-tadını.
Paris Moda Haftası sırasında manşetlere hakim olacak. Dikkat! Bize gladyatör sandalet verdi eski Balenciaga tasarımcı, diğer tasarımcılar zaten o modayı göndereceğiz ne yönde merak böyle uzun bir gölge.
Ucuz giyim fiyatları rızık verir, ve Çin uzak taketh. Biz 2014 yılında daha yüksek giyim fiyatlarındaki için sabırsızlanıyoruz ve suçlama çok giyim Dünyanın en büyük üreticisi yükselen işgücü maliyetleri ile yatıyor. (Çin, ABD Ticaret Bakanlığı’na göre, Ekim 2013 tarihinde sona eren yıl ABD’ye ithal pamuk kazak% 89 üretilir.) Ayrıca suçlu biz giyim taşıma gibi pamuk ve diğer emtia ve yüksek yakıt maliyetleri için daha yüksek fiyatlar ve Dünyada parçaları.
Mobil Moda
2014 yılında, tarihte ilk kez, Uluslararası Telekomünikasyon Birliği’nin tahminlerine göre, yeryüzünde 7,3 milyar insan nüfusu daha fazla cep telefonu olacak. Moda perakendeciler nihayet mobil siteleri kendi nedeniyle vermeye başlıyor. Kimse biz (gerçi onların halka arz için yapmış olacağını hayal) Twitter‘da giysi satın alma olacak düşündüren ise, gerçekten kullanışlı cep telefonu alışveriş bu yıl mümkün olacaktır.
Online veri için yeterli erişim sayesinde, moda endüstrisi gerçek tüketici boyutlarda yeni Güler gösterecektir. Birçok orta yaşlı erkekler babalarını hatırlamak ama trendy ince boyutları çevresi ekstra bir inç ya da iki eklemek değil, yalnızca yeni “geleneksel” stilleri, karşılıyor. Amerikan kadın buçuk boyutu 14 aşınma ve yukarı-artı-boy sanayinin fazla modaya her zamankinden daha, genişleyen devam edeceğiz.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.