Kumaş Fiyatları. Giyim üreticisi öncelikle bir kumaşın özelliklerine ilgileniyor. Kumaş özellikleri kumaş özellikleri ile ilgili olsa da, bir kumaş özelliği veya maliyet faktörü hayati kontrol edemediği sürece, ya da kalınlık veya ağırlık gibi özelliği kendisi, kesin yarar veya stil değeri olmadıkça, bir kumaş özelliği giyim üretimi hiç ilgilendirmez. Kumaş seçimi öngören üç bakış noktaları vardır Kumaş Fiyatları. Tüketici çıkarları görünüm sadece yatıyor ve kumaşın yeteneği özelliklerini giymek; dayanıklılık, programı ve stil değerleri son giyim üreticisi kumaş giysi üretim çalışma özelliklerine ilgi, kumaş ile verilen bir giysi üretim maliyeti. Giyim üreticisi tüketicilere doğrudan veya dolaylı giysi satan bir toptancı ya da üretici ise, o bütün tüketici değerleri, aynı zamanda, ilgi olacaktır. Giyim üreticisi olan ilgisi sadece çalışan üretim maliyeti yönü alanında yatıyor bir müteahhit ise aynı kumaş üreticisi için de geçerlidir. Giysi üretmektedir için o bez üretir, o giysi üretim çalışmaları özelliklerini göz önüne almalısınız. Kumaş Fiyatları. Kumaş üreticisi sayaç perakende satış üzerinden bezi yapar Ancak, o çalışma karakteristikleri endüstriyel ekipman ve yöntemleri ile giysi üretmek için yeterince iyi olup olmadığını düşünmek zorunda doz değil. Kumaş Fiyatları. Tasarımcılar ve raf, fikirleri toplamak için büyük kumaş pazarlara gitmek eğilimleri kontrol, birkaç ürün incelemek ve örnek yarda olarak uzunluk isteyebilir. Kumaşlar giyim üreticinin özelliklerine göre tasarlanmış ve geliştirilmiştir giyim tasarımcıları veya raf ile ve fabrikaları veya dönüştürücüler sipariş edilebilir. Kumaş numuneleri ve ürün özellikleri incelenmiş ve sürelerini edildikten sonra parça malların alınması gerçekleştirilir.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.