Kaplamalı Kumaş Alanlar.
Kumaş kaplama yapmak oldukça kolaysa, neden uçak üzerindeki kumaş ve kaplamalar ile ilgili çok fazla sorun görüyorsunuz? Elbette göze çarpandan daha fazlası var. Parça Kumaş Alanlar. Kaplamaları tam anlamıyla yapraklardan soyarak uçaklar gördüğünüzü biliyorum. Hepimiz kanat uçları kanadı (yeni bir tür yüksek kaldırma cihazı değil) gördü. Bu sorunların ve diğer birçok kumaş probleminin neden bu kadar çok insanın karşılaştığı nedir? Kullandıkları örtme işleminin türüne bağlı mı? Nadiren de durum böyle. Parça Kumaş Alanlar. Kumaş kaplama işleminin her türü kendi avantajlarına sahiptir. Yine, mektupta talimatlar izlenirse, genellikle sorun yaşamayacaksınız. Peki, eğer bu doğruysa neden tüm sorunlar? Bu ve sonraki makalelerde – problemleri kapsayan ortak kumaşta – ve daha da önemlisi,
Kaplamalı Kumaş Alanlar. Bu kumaş kaplamayla ilgili karşılaştığı en sık sorulan soruları listelemesini istedim. Bu sorunlar yalnızca işlemini içermekle kalmaz aynı zamanda mevcut diğer sistemlerin çoğunu da kapsar. Parça Kumaş Alanlar. Üretan boya, nitrat ve katkılar veya ürünleri kullansanız da temel sorunlar aynı kalır. Nitekim, tüm süreçlerin temel adımlarının çoğu, kimyasal aşamalara erişene kadar aynıdır. Önemli bir nokta, seçtiğiniz kumaş kaplama türüne bakılmaksızın, mektubun talimatlarını izleyin. Kendi tekniklerinizi veya karışık kumaş kaplama sistemlerini denemeyin. Örnek olarak, Polietilen kumaş üzerine kumaş veya nitrat kauçuk üzerine bantları kullanmayın.
Kaplamalı Kumaş Alanlar. Bir üretim havasını kapsıyorsanız, kumaş işleme talimatı kılavuzuna kesinlikle uymanız gerekir. Bir üretim uçağı, tarafından onaylanmış bir kaplama prosesini gerektirir. Kumaş Alanlar. Prosesin orijinal kumaşın doğrudan değiştirilmesi için kullanılabileceğini tanımlayan farklı kumaş işlemlerini karıştırmanıza ve eşleştirmenize izin vermez. Kumaş Alanlar. Lamineli Kumaş. Bununla birlikte, sadece bir gümüş katlar yoluyla uygulanması ve hangi kat sonkatın kullanılacağı belirtilmemesinin ilginç olması ilginçtir. Lamineli Kumaş. Kumaş Alanlar. Deneysel bir uçak kuruyorsanız, istediğiniz herhangi bir şeyle yasal olarak kapsayabilir. Bunun doğru olmasına rağmen, uçağınız için onaylı bir sistem kullanmanız gerektiğini vurgulayacağım. Kumaş Alan. Bu sağduyu. Deneysel uçağınız aynı insanları taşıyan bir üretim havasıyla aynı havada uçuyor. Yasal olarak sistemleri karıştırıp eşleştirebildiğiniz ve deney yapabileceğinizden ötürü, herhangi bir günaha karşı koymaktan kaçınmalısınız. Aksi takdirde, neredeyse kısa bir süre içinde uçağınızı kurtaracağınızı garanti edebilirim.
Kaplamalı Kumaş Alanlar. Astarlamadan veya verniklemeden önce yüzeyin tamamen temiz olduğundan ve tüm yağ ve diğer kirleticilerden arındırılmış olduğundan emin olun. Paslanmaz parçalar üzerine atmayın. Pası sökün ve hemen astarlayın. Bir astar yerinde değilse, çıplak çelik bir parça birkaç saat içinde paslanacaktır. Lamineli Kumaş. Önden kenarlardaki tüm boşlukları doldurduğunuzdan emin olun. Bordo adlı bir ürünü önereceğim. Kumaş Alan. Lamineli Kumaş yaşla birlikte küçülen bir polyester dolgu maddesi. Bordo yüzeylerinde kullanmanızı tavsiye etmiyorum, aksi takdirde yüzeyin doldurulan bölümünü küçülttükten ve pürüzlendirdikten sonra yeniden yapmaya dolgu malzemesidir. Bu, zamanla küçülmez anlamına gelir. Ahşap, fiberglas veya metal üzerinde eşit derecede iyi sonuçlar verebilir. Gerçekten çukur bir ön kenarda bir bez dolgu kullanmak isteyebilirsiniz.
Lamineli Kumaş. Potansiyel olarak kumaşı kesebilecek keskin kenarların tamamı, bantla kapatılmalıdır. Bu genelde perçin kafaları, metal dikişler ve keskin kenarları içerir. Dokunma hissini rehberiniz yapın. Kumaş Alan. Şüpheli bir bantla keskin bir şey hissettiğinizde. Bu amaç için maskeleme bandını kullanmayın. Nemi tutar ve daha sonra sorunlara neden olur. Ayrıca, kağıt maskeleme bandı yaşla kahverengiye dönecek ve muhtemelen açık renkli bir boya gösterecektir.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.