Kış Modası 2015

Kış Moda 2015

12015 yılında kış moda sezonu – Bu soğuk, don ve buz sevmek için bir başka nedendir! , Sıcak parlak ve daha güzel, aynı zamanda hayatınızı yapacak bir şey: Sonuçta, bugün tasarımcıları çok özel bir şey sunuyor. Trendy “fiş” insanlığın güzel yarısı temsilcilerini değil, aynı zamanda güçlü seks, genç sadece takdir edecektir.

Ne olursa olsun ilkeler ya da dikte moda, kışın giysi ana işlevi – Soğuk ve hava kaprisleri bizi korumak için. Ama yeni sezonda bu “savunma” sokakta daha fazla vakit geçirmek isteyeceksiniz o kadar rahat ve güzel görünüyor. Ve kim bilir, belki de tamamen yeni ve daha çekici tarafı ile sizin için bu kış açacak.

Kış kadın moda

İşte bu yıl kabul etmektir kadınların kışın moda, eğilimleri sadece birkaçı.

Kürkler

Kışın, hemen hemen her kadının bir kraliçe olmak istiyor. Lüks kürk ve kürk mantolar trendi hala: Neyse ki, hepsi anlamına vardır.  Dikkat, yeni sezon bir hit olmayı vaat – özel, ama klasik bir şey istiyorsanız. Ama deneyler severler kürk parlak ve çok standart değil renkleri 2(örneğin, egzotik renkleri ve disko) seçmek için tavsiye. Savurganlık tercih eden bayanlar devekuşu tüyleri ile kürk tercih edebilirsiniz.

Geometri ve desenler

Geometri moda devam etmektedir. Kışın 2015 alakalı olacak – bu neredeyse tüm dolap öğeleri görülebilir: mont, etek, pantolon ve ceketler. Konumunu pes etmez Başka geometrik desen – Bu şerit. Kırmızı, Yeşil, Mavi – Onun için en popüler renk.

Ancak, kış kalıpları olmadan ne! Ancak, klasik İskandinav desen yeni sezonda, örneğin daha orijinal bir şey değiştirilebilir, kalplerin, yıldızlı ve komik Ağızlıklar şeklinde sanat yazdırır. Bu popüler gençlik bugün her zamankinden daha verir. Peki, yine hayvani renkler olmadan: 3Hayvan boyama hala geçerlidir.

Metal bu kış da popülerliğinin zirvesinde olacak. Altın, gümüş varyasyonları, hatta metalik renk tonları ile mor tonları – çeşitli metalik renklerde şeklinde, her şeyden önce  görüntü metal perçin ve sivri çeşitli katacak – örneğin, çizme.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın